Post by ningmispresplage on Feb 15, 2022 2:40:55 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitchen Scramble 2: World Cook ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitchen Scramble 2: World Cook IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodin lisäysmerkit ▞▞▞
▞▞▞ Kitchen Scramble 2: World Cook 2022 version ▞▞▞
En voi pelata tämän pelin viimeistä tasoa (tulossa pian)
Et voi tallentaa pelitietojasi niin kuin voit muodostaa yhteyden Facebookiin. Vihaan sitä, joten en pelaa sitä ennen kuin voit tehdä sen, mutta kaiken kaikkiaan se on upea peli pelata
Ok
Rakastan grafiikkaa ja 2 jota voit pelata pitkään, ensimmäinen oli roskakori, joudut odottamaan miljoona tuntia vain tyhmiä ruokaostoksia varten
Nautin todella tästä pelistä! paras kaikista muista kokkipeleistä, joita olen koskaan kokeillut, mutta minulla on ehdotus, koska uusien tasojen lisääminen kehitystiimiltä vie aikaa, olisi hienoa, jos pystyisimme toistamaan valmiita tasoja. nyt ei ole mahdollista pelata 3stared-tasolla. Kiitos paljon.
Tämä peli on todella kiva. Kaikki tasot ovat erittäin jännittäviä, ja toistaiseksi minulla ei ole mitään ongelmaa. Hyvin menee!!
Nautin paljon, mutta sitten ei uutta tasoa... toivottavasti pääsen nauttimaan useammasta tasosta
Rakastan keittiön ryyppäämistä ja pelaamista kannettavalla tietokoneellani, mutta KS2 ei ole yhteydessä Facebookiin
Soitti hyvin nyt olen kierroksella 2, se vain pysähtyi, se ei lataudu vau ajanhukkaa
Haluaisin antaa sille 5 tähteä, mutta lopetin pelin, palasin sen läpi ja pelasin uudestaan odottaen edelleen uutta sisältöä. Peliä ei ole päivitetty elokuun 2020 jälkeen? Se on todella pitkä aika, ennen kuin peli ei koske sen tekijöitä.
Toistaiseksi kokemukseni on ollut hyvä verrattuna ensimmäiseen keittiön ryyppäämiseen, jota pelasin koko ajan. Tämä on toistaiseksi paljon parempi, ja pidän siitä, että voit ansaita rahaa ja timantteja ja ostaa ruokaa ja päivittää, mutta silti ansaita rahaa korvataksesi sen ja jatkaaksesi pelaamista. Kun pääsen pidemmälle pelissä, palaan vielä uuden arvostelun kera.
Edit: lisää tasoja, mutta jumittuu ja kaatui avattaessa 3 maailmaa .... edelleen odottaa uutta. Siitä on useita kuukausia.
Rakasta tätä peliä. Ei mainoksia, ellet halua katsoa niitä. Ja haaste eri ruokien kanssa. SUURI KIITOS kehittäjille.
Pelasin sitä facebookissa. Nyt voin toistaa sitä mobiililaitteella ja sen ihanaa, kun ikävöin juuri tarinaa, se tekee siitä lähellä sydäntäsi ja kaipasin kantajaa väärin tehtyjen ruokien takia ja tietysti joitain hahmoja sush kuin mr Octopus . 😊
Pidän pelistä. Mutta se pitäisi päivittää uusilla vierailukohteilla. Olen suorittanut kolme ensimmäistä ja nyt jään odottamaan päivitystä. Mikä on perseestä. Päivitä pian.
Upea peli, erittäin koukuttava... rakastan sitä.. mutta olen odottanut kaipaavani uusia tasoja
Se on todella riippuvuutta aiheuttavaa, ja siellä on niin monia ruokia eri puolilta maata. Olen tason lopussa, kaikki myymäläni ovat täysin päivitettyjä n kaikki tasot alr 3 tähteä. Seuraava maataso näytetään edelleen tulevana pian, joten tasoa ei ole. Jään odottamaan lisää päivityksiä. Joten pelaan edelleen bonuspeliä joka päivä. Pls päivitä lisää tasoa pian. Tämä peli oli niin mahtava!
se on hauskaa, mutta toivon vilpittömästi, että tiimisi voisi tehdä lisää uusia haasteita
Tekee kaikkensa ettei anna sinun milloin. Peli haluaa sinun käyttävän rahaa päästäksesi eteenpäin.
Rakastan tätä peliä todella paljon, mutta uuden maailman odottaminen kestää niin kauan, ei olisi niin paha, jos voisit pelata tasoja uudelleen, mutta ainoa tapa pelata peliä on tehdä bonustasoja ja kestää niin kauan ennen kuin pystyt pelaamaan tasoja. ladata
Todella ikävää, että olen Lvl 6:ssa ja kaikki päivitykset maksavat yli 5 tuhatta kolikkoa.
Virhe!!!!! Tehosteikkunan ristipainike ei toimi, kun se on maksettava.
Kitchen Scramble 2: World Cook Casual hgs
Sinun on avattava neljäs ravintola. Sinun pitäisi pitää ne ajan tasalla
Kitchen Scramble 2: World Cook Casual hgs
Kyllästynyt odottamaan seuraavaa tasoa, annan pelille vielä muutaman päivän ja jos seuraavaa tasoa ei ole saatavilla, poistan sen
Yhtäkkiä kuukausien pelaamisen jälkeen se vei minut takaisin ensimmäiseen vaiheeseen. Kyllästynyt taistelemaan sitä vastaan. Rakastan sitä, mutta siitä on tullut turhauttavaa.
Latautuu paljon nopeammin kuin ensimmäinen
Pelin näyttö on aika pieni ja jotkut painikkeet saavat minut tuntemaan, että tekemäni napautus ei toiminut.
Ei kovin reilua elämää kohtaan, ja niiden palauttaminen kestää liian kauan👎
Tämä peli oli hauska, mutta sillä oli jatkuvasti latausongelmia, ja sitten kun poistin sen ja asensin sen uudelleen, menetin edistymiseni. En aloita peliä alusta, olin korkealla tasolla.
Jännittävää ja hauskaa. Ei tee siitä helppoa, mutta ei niin vaikeaa, että annat periksi turhautumisen vuoksi. Pidän siitä. Grafiikkakin on hyvää. Kokeile sitä, jos pidät ruoanlaittopeleistä tai vain kokeile sitä ja ehkä se avaa sinulle aivan uuden pelitason.
Jäätyy jatkuvasti eikä lataa elämääni 30 minuutin odotuksen jälkeen. Grrrr
Last Fortress: Underground Chiến thuật goqk
Annan sinulle vain 2 tähteä, koska pelini on ollut jäädytetty viimeisten 6 päivän aikana! En voi tehdä yhtään mitään. Jos peliä ei korjata parin seuraavan päivän kuluessa, minun on poistettava se. Minulla on ollut tämä peli jo jonkin aikaa ja nautin pelaamisesta. Se oli hauskaa ja erittäin haastavaa, kun nousit peliradalla. Annan sinulle vain 2 tähteä tämän minulle aiheuttamasta vaivasta! Korjaa tämä, niin annan sinulle tähdet, jotka peli oikeutetusti ansaitsee. Kiitos!
Sanoo vain, että tulossa pian seuraavalle tasolle, se on ollut sellaista jo jonkin aikaa
Asennettu toisen kerran ja kaatui Gyro Herossa. Valmis. Hei hei
Rakastan todella tätä peliä, mutta olen juuttunut gyro heroon, eikä se voi avautua joka kerta, kun se jäätyy ja sammuu, yritin poistaa ja asentaa uudelleen useita kertoja, mutta silti sama ongelma. Korjaa tämä ongelma.
En pelaa peliä, joka pakottaa minut maksamaan etukäteen. Jos haluat minun pelaavan peliäsi, anna minulle kokeiluversio, niin anna minun ostaa se oikein! Mutta älä yritä elää taskussani yrittäen jatkuvasti saada rahaa jalokivistä, jotka minun on ostettava oikealla rahalla päivittääkseni peliä jatkaakseni ......... Keksi parempi peli, niin voit on mahdollisuus rahoilleni!
Se oli ok, mutta sen sanotaan tulevan pian, mutta mitään ei tapahtunut muutamaan päivään, ei ole selvää näkymää loppukokemuksesta
Olen vasta aloittanut pelaamisen ja nautin pelistä... kestää aikansa tottua muodonmuutokseen verrattuna ensimmäiseen peliin 😂. Ainoa ongelma on, että kun elämäni loppuvat, älä täytä uudelleen. Joka kerta kun menen peliin, eläimet ovat nolla ja laskuri lukee/nollautuu 30 minuutin kohdalla.... vaikka jättäisit sen yön yli. Siinä on ilmeinen häiriö, mutta en tiedä onko kyseessä pelihäiriö vai "haluamme rahasi" -taktiikka 🤷♀️
Se on hämmästyttävää, mutta jotain puuttuu
Miksi kaikki on niin kallista?🙁
Tämä peli voi olla lupaava, mutta vaatii korjausta... Pidin käynnistää laitteen uudelleen ja menetin edistymiseni lisää edistystä säästävä tulevaisuus Googlen tai Facebookin kautta kuten edellisessä Kitchen Scramble -pelissä! Koska on turhauttavaa tehdä kaikkea kaikki uudestaan. Kiitos!
miksi se ei aukea? vain musta näyttö
Kun olen tehnyt kaksi ensimmäistä vaihetta, nyt gyrovillessä, mutta se ei anna minun pelata, käskee minua sulkemaan sovelluksen. Nyt on kulunut kolme päivää, en ole päässyt siihen.
Peli ei koskaan latautunut. Olen yrittänyt 3 kertaa. Saan vain lataussivun ja siinä se.
Rakastan peliä, kun voin pelata. Tämä peli kaatuu koko ajan. Olen pelannut vain noin 3 kertaa. Voitko korjata sen! Kiitos!
Sen lisäksi, että odotan lisää tasoja pelatakseen, pidän pelistä. Kiusaus poistaa asennus, jos se ei ole pian.