Post by ningmispresplage on Feb 15, 2022 2:37:54 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gymnastics Superstar ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gymnastics Superstar IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode mange mynter ▞▞▞
▞▞▞ Gymnastics Superstar 2022 version ▞▞▞
Genialt
Jeg elsker .
Dette spillet er virkelig urovekkende når jeg ønsker å få noe en add ikke spilles av og det går tilbake til play-butikken, og det er derfor jeg ikke gir det mer enn 1 stjerne før du fikser spillet ditt
Gymnastics Superstar Rollimängud rubj
Jeg likte det, men du måtte betale for mange ting, for eksempel at det burde være gratis å gå til legen, for hvis du ikke får til det, er karakteren din ikke til å få den hjelpen de trenger, og etter en stund vil ingen spille spillet.
Jeg elsker å spille dette spillet, men noen ganger når det står at jeg kan få noe ved å se en video ser jeg det, men det låser det!😡😠👿
Spillet ga meg aldri en 10, og det begynte å fryse på meg, så jeg avinstallerte det
Jeg 😍 elsker dette spillet alle de ovennevnte, det har noe jeg vil ha, men det er noen som er det 🔒 🔒 og når minifiguren din trenger det, gjør det meg bare gal, men bortsett fra det er det bra 👍 👍
det er en feil på gang der du ikke kan bruke det meste, vær så snill å fikse det, men generelt sett elsker jeg alle oppdateringene som har kommet da jeg begynte å spille, den eneste begivenheten var gulvet, men nå kan du gjøre hver begivenhet. DU BØR LAST NED DENNE APPEN
Jeg elsker denne appen, det er bare så mange reklamer og det kan virkelig frustrere meg, så hvis de ikke blir kvitt noen reklamer, sletter jeg denne appen
Jeg ville likt det mer hvis halve spillet ikke var låst fordi du ikke vil betale. Men det er fortsatt et bra spill.
Gymnastics Superstar Lakon Peranan hjof
Jeg kan ikke få meg selv til å rangere 1 Gymnastic. Jeg har problemer i rang 14 og nå problemer i rang 4. Og mange ganger sover jeg i "hvelvet"-gulvet. Det er derfor jeg hele tiden får rangering 3 i "hvelv"-show. Vennligst fiks det. Men du kan vinne 1 vare etter hver 7. dag. Men for å vinne 1 gjenstand må du turnere i sommerferien. Og vent 7 dager med å belønne. Uansett fikse rangeringsproblemet. Jeg prøvde å gjøre meg til topp 1-gymnasten. Og hele tiden går rangen min ned. Sørg for det, for å gjøre meg til topp 1 Gymnastic.
Det er ok, men såååå mange annonser som hvert sekund er Ann add
Jeg elsker dene appen med gymnastikk og alt
Elsker dette spillet!!!! Jeg ville bare fikse antallet annonser. Det er så mange. Men bortsett fra det er det et bra spill!
Best😍
Når man ikke har noe å gjøre passer denne appen bra
det er gøy, og hvis du føler at du ikke vil drive med gymnastikk, kan du spille det spillet og kle deg ut, men jeg hater det faktum at vi må betale for det vanlige spillet
DEN ER SUPERT GØY OG LAST NED DET ER EN SUPERT GØY SPIL HOPER DU OGSÅ LIKER DET
Man blir lei av det
Jeg lastet ned denne appen og betalte til og med for alt. Telefonen min gikk i stykker og jeg fikk en ny.. Jeg brukte den samme Google-kontoen for å laste ned igjen, og jeg mistet alt jeg betalte for.
Super Wings : Jett Run Arcade yblb
Dette spillet er et fint spill, men de er langt til mange tillegg. Og jeg slår av wifi-en min og det er litt irriterende med annonsene, så kan dere være så snill å endre add-problemet. Ty for å lese:)
Det er avslappende, jeg tror dette spillet lar meg lære gymnastikk, fortsett med det, men det jeg ikke liker i dette spillet, et bra spill som dette, bør vi ikke betale for spa, så la det være gratis, fortsett så godt hvis du fikser dette problem Jeg vil gi deg 5 stjerner takk for at du lagde dette spillet
det er gøy.
sykt artig spill
Bra spill
Prøver bare å finne en grei app for min 4 år gamle datter. Lastet ned denne appen, og den er full av tillegg, for å utføre eller bevege deg rundt spillet må du se en 20 til 30 sekunders tillegg mellom trekk. Slettet.
Vennligst gjør noe med antrekket, spesielt skjorten den er ulåst. Spaet også, annonsene er for mye. Jeg elsker forresten måten de gjør gymnastikken på.
Jeg liker det ikke så mye fordi du må kjøpe mange ting for et dumt spill, men alt i alt ganske morsomt.
Det er som ekte, men folk gjorde det til en tegneserie og satte det i spillet. Jeg elsker det så mye at jeg ikke kan slutte å spille i går kveld spilte det for så lenge siden jeg sovnet klokken 16.00 i Jeg gjorde mye ting jeg ikke vet hva jeg skal si lenger fordi jeg driver plassen hennes så jeg må gå veldig raskt kontoen min på YouTube-kanalen den heter CookieSwirlC Og abonner som og følg tiktok-navnet mitt så bare hvis du ser om du ser informasjonskapsler jeg last ned Stick talk hvis du vil se mine videoer på tiktok bye
Alt for masse reklamer!!!!😑derfor gir jeg det bare fire.🙃
Ikke dårlig kvalitet for meg. Men disse er av. Ikke realistisk for meg.
Morsomt, men galt fordi det vil ikke la meg få full versjon, og alle de gode tingene er for det meste låst
9000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Gymnastics Superstar Ролеви vhmo
dette spillet er litt kjedelig fordi jeg har bare 2 ulåste ting jeg mener jeg har tre på grunn av dette gymnastikkstudioet, men resten er låst og det er bare en jeg skulle ønske dere kan fikse det