Post by ningmispresplage on Feb 15, 2022 2:34:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toy Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toy Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kode generator udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Toy Blast 2022 version ▞▞▞
Spillet er sjovt. Opdateringerne er en smerte i a$$. Det tager dage, før opdateringsmuligheden faktisk vises, efter meddelelsen om opdatering i appen kommer op.
sjovt spil
Hyggelig tidsfordriv.
Jeg har været på niveau 109 i et stykke tid. Dit sidste træk er ALDRIG dit sidste. Grisene i dette spil er svære at slippe af med. Hvis intet ændrer sig snart, vil jeg slette denne app.
Jeg har allerede nået niveauer 6050,, denne gang kan jeg ikke opdatere mere? Er dette allerede det sidste niveau?
👌👍🏻👍🏻😉
Jeg har ventet hele dagen på at opdatere.
Jeg kan godt lide dette spil, nogle niveauer er mere udfordrende end andre, men ikke uovertruffen. Jeg har spillet i 4 uger og på niveau 1100 (ca.), aldrig behøvet at bruge mine penge. Fantastisk lille spil, fortsæt. 5*
Sjov og med tiden lidt ensformigt.
Toy Blast पहेली rlu
Små kedeligt
God kamp! Men ingen opdatering til Android-brugere?
Toy Blast פאזל mpzw
Spillet var fantastisk indtil omkring niveau 600... De bragte UFO'erne ind og ødelagde det HELT... Nå, det var sjovt, mens det varede...
Har ikke prøvet
Super god hjernegymnastik 👍❤
Elsker spillet, men det tager for lang tid at slå niveauet. 😋😋😋
Dette er faktisk et rigtig sjovt spil, det er bare en skam, at opsætningen faktisk er skrald. Du skal klikke på skærmen en million gange mellem niveauerne for at komme igennem alle power-ups og præmier. JEG er ligeglad!!!!!!!! VIL BARE SPILLE SPIL
Jeg har et spørgsmål, for et par år siden plejede du at have 24 timers gratis liv, hvad skete der med dem? Blev det taget ud for at få folk til at betale for ekstra liv? Jeg elskede spillet, spiller stadig, men er mindre interessant over tid, siden du tog det 24-timers gratis liv væk. Jeg er også i slutningen af Legend-området og vil ikke lade mig opdatere spillet.
sjov
siden den store opdatering er spillet totalt spild af tid. kan ikke vinde eller flytte. foran. kan ikke starte nyt, så sidder fast på virkelig hårde niveauer. ikke sjovt at spille. Spild ikke penge på det. Spillet er sat op latterligt hårdt, så du ikke engang kan komme tæt på. Det plejede at være et sjovt spil nu ubrugelig, rigget Sjovt hvordan når du har brug for en lodret rotor, får du 3 vandret. Altid interessant, hvordan du har en blok tilbage, eller hvordan antallet af træk er blevet reduceret. Rigget til at få dig til at bruge. Opdateringer nu niveauer hver
Kan ikke få en opdatering afinstalleret og geninstalleret alt kan ikke hente den aktuelle opdatering
Jeg elsker dette spil indtil videre. Jeg behøver ikke at være forbundet til internettet for at spille, der er ingen annoncer at se, og endnu er niveauerne ikke svære.
Jeg kan ikke få opdateringerne til at vise og sidder fast. Hjælp venligst
Den falske reklamevideo er forkert, download ikke spillet, hvis videoen er, hvad du forventer
aldrig givet nok boostere eller specielle karakterer, og aldrig nok bevægelser til at bestå niveauer ....holdene du slutter dig til spiller ikke, og de hjælper dig ikke med livet ... dette spil er en farce ... afinstalleres med det samme og vil aldrig anbefale det til nogen..😡
Øh, holder mig beskæftiget, når jeg keder mig.
Det viste mig billeder og billeder og billeder af disse sidestrategispil. Jeg er 15 kampe inde og intet er ikke tilfreds. Bare endnu en Candy Crush
Jeg prøver at finde ud af, hvorfor i alverden dette spil ikke er blevet opdateret endnu. Jeg har ventet hele dagen, og det her er den længste. Jeg håber virkelig, at dette ikke bliver ved med at ske, hver gang det skal "så ring til opdatering". 🙄
Elsker det! Det ser ud til, at jeg har spillet for evigt, og det er derfor, jeg begynder at blive lidt nervøs, når jeg ser beskeden "flere niveauer kommer snart"... hvornår? OMG.. det er en hel dag siden jeg spillede! 🤣😥
Det er stadig et fantastisk spil, men du skal nå til mange ting for at få noget. Det er for meget.
Age of War 2 Strategie ljv
Hyggeligt til mange runder, afslappende musik, godt mønsterspil, med klare farver
Synes det er irriterende de en er lavet om
Det er et afslappende spil. Er bare træt af opdateringerne hver anden uge.. Startede fantastisk, du kan bare spille. Nu skal du opdatere for at kunne spille andre niveauer. Stop opdateringen for at spille de næste niveauer.
Sjovt og engagerende
Det er OK lige startet, kan ikke se, hvad der blev annonceret